Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Доставка не входить у вартість товару і оплачується окремо при отриманні посилки. У воєнний час замовлення відправляється протягом 2-4 робочих днів! УВАГА!!! При замовленні Післяплата "Нова Пошта" передплата 303грн!
Способи оплати
- УВАГА!!! При замовленні Післяплата "Нова Пошта" передплата 303грн! Якщо ваше замовлення більш 5000грн то передплата складає 10% від закальної сумми вашого замовлення.
- Мінімальне замовлення 1000грн!!! Реквізити висилає менеджер, тільки ПІСЛЯ підтвердження замовлення у телефонному режимі. Суми оплачуються на розрахунковий рахунок приват банку з урахуванням 1% комісії. При замовленні від 4000грн (при повній оплаті) - БЕЗКОШТОВНА доставка! При замовленні від 10000грн - знижка 2%, від 20000грн - знижка 3%, від 40000грн - 5% (при повній оплаті). Доставку сплачує замовник!
Гарантія:
УВАГА! Претензії щодо товару приймаються протягом 3х днів після отримання товару!!!
Поверненню підлягає лише товар із виробничим браком! Виробничим браком вважається:
-неробочий стан пульверизатора;
-недолив;
-сколи
Товар буде прийнято за умови:
- збереження оригінальної упаковки (коробка +плівка/слюда);
- товар саме той, який продали наш магазин;
- товар не має слідів використання;
- упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, інакше обмін/повернення товару неможливе.
Важливо! Повернення щодо невідповідності запаху не приймаємо!
Відмінність елементів дизайну чи оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості. Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів та відтінків на сайті, залежно від кольору вашого монітора. Акційна продукція та товар з уцінки обміну та поверненню не підлягає! Зниженим в ціні товаром вважається (не робочий пульверизатор, недолив, дефект кришки, флакона, упаковки, патьоки, відколи, подряпини і т.д.)
Перевіряйте стан товару на бій. Якщо у вас немає бажання або часу перевіряти стан товару – ризики щодо можливих механічних пошкоджень лягають повністю на вас.
Якщо Ви виявили пошкодження – зробіть фотографії упаковки та пошкодження товарів, вимагайте у представника компанії «Нова Пошта» (оператора або кур'єра при адресній доставці) складання відповідного акта (Акт прийому-передачі, Акт на відшкодування збитків), де вкажіть тип пошкодження.
Обмін та повернення товару парфумерно-косметичної продукції без наявності шлюбу не здійснюється згідно із Законом України.
(Згідно статті 9 ЗУ «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. № 1023-ХІІ та Додатку № 3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р. № 172 до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) належать: парфюмерно-косметичні товари, предмети санітарної гігієни, розчіски, гребенці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).
Поверненню підлягає лише товар із виробничим браком! Виробничим браком вважається:
-неробочий стан пульверизатора;
-недолив;
-сколи
Товар буде прийнято за умови:
- збереження оригінальної упаковки (коробка +плівка/слюда);
- товар саме той, який продали наш магазин;
- товар не має слідів використання;
- упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, інакше обмін/повернення товару неможливе.
Важливо! Повернення щодо невідповідності запаху не приймаємо!
Відмінність елементів дизайну чи оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості. Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів та відтінків на сайті, залежно від кольору вашого монітора. Акційна продукція та товар з уцінки обміну та поверненню не підлягає! Зниженим в ціні товаром вважається (не робочий пульверизатор, недолив, дефект кришки, флакона, упаковки, патьоки, відколи, подряпини і т.д.)
Перевіряйте стан товару на бій. Якщо у вас немає бажання або часу перевіряти стан товару – ризики щодо можливих механічних пошкоджень лягають повністю на вас.
Якщо Ви виявили пошкодження – зробіть фотографії упаковки та пошкодження товарів, вимагайте у представника компанії «Нова Пошта» (оператора або кур'єра при адресній доставці) складання відповідного акта (Акт прийому-передачі, Акт на відшкодування збитків), де вкажіть тип пошкодження.
Обмін та повернення товару парфумерно-косметичної продукції без наявності шлюбу не здійснюється згідно із Законом України.
(Згідно статті 9 ЗУ «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. № 1023-ХІІ та Додатку № 3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р. № 172 до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) належать: парфюмерно-косметичні товари, предмети санітарної гігієни, розчіски, гребенці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).
ПДВ, %:
1
Доставка Новою Поштою здійснюється щодня, КРІМ:
-неділя (вихідний біля НОВОЇ ПОШТИ) та у святкові дні, коли відділення НП не працюють.
При оплаті замовлення до 14:00 - відправлення того ж дня. У разі оплати після 14:00 – відправка наступного дня!
Наш Інтернет магазин залишає за собою право затримати замовлення на 1-2 дні у зв'язку із заміною бракованих позицій або у зв'язку з відсутністю товару на складі.
У воєнний час замовлення відправляється протягом 2-4 робочих днів!
Дякую за розуміння! І вдалих Вам покупок, які порадують Вас та Ваших близьких!